Mede-Belgen?

Vragen,feedback en site updates

Mede-Belgen?

Berichtdoor AniMeshorer » Di Aug 26, 2014 1:58 am

Niet dat het veel uitmaakt, als iemand of iets de moeite waard is verplaats ik me met veel plezier naar Nederland, maar ik vroeg me uit nieuwsgierigheid af of hier nog Belgen aanwezig zijn? Ondanks de .nl stelt de site zich voor als een unieke ontmoetingsplaats voor hooggevoeligen in Nederland en België. Maar ik heb nog geen landgenoten tegengekomen bij de eerste keer rondspeuren op het forum ...

Puur nieuwsgierigheid, ik zit er absoluut niet mee naar Nederland komen als iemand, iets of een bepaalde gebeurtenis het waard is. Uiteindelijk is de hele Benelux een klein gebied naar de normen van landen als Duitsland, UK, Spanje, ...

Er is zeker wel een aanbod aan potentiële mede-forummers op de Belgische bodem, gezien er geen Belgische variant van een HSP forum is (lijkt me ook niet nodig gezien we dezelfde taal spreken en wie echt gemotiveerd is met plezier naar Nederland trekt als er iets gepland is. Maar het zou wel leuk zijn als ik niet de enige Belg ben, ergens voel ik me een beetje een zwart schaap ;) )
AniMeshorer
Sensitive Friend

Re: Mede-Belgen?

Berichtdoor Druif » Wo Aug 27, 2014 11:02 pm

Zo af en toe krijgen we een aanmelding vanuit België, dus ze zijn er wel en hopelijk reageren ze op jouw oproepje. Vooral op de datingsite vind je er enkele. Wat ons betreft is iedereen hier welkom, dus ook onze zuiderburen! :-)
Gebruikers-avatar
Druif
Sensitive Friend

Terug naar Vragen en Opmerkingen