priveberichten

Vragen,feedback en site updates

priveberichten

Berichtdoor wolf » Zo Feb 03, 2013 1:22 pm

Een vraagje ik zie bij priveberichten staan dat ik niet gemachtigd ben om die functie te gebruiken. Er staat bij dat ik eerst meer gebruik moet maken van het forum. Wanneer kan ik wel priveberichten versturen? Ik heb bij FAQ gekeken maar daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op mijn vraag.
wolf
Sensitive Friend

Re: priveberichten

Berichtdoor Nadia » Zo Feb 03, 2013 1:57 pm

Hoi Wolf,

Er moeten nog een aantal instellingen goed gezet worden, we zijn nog druk bezig, zodat het forum fijn werkbaar wordt. Maar goed dat je het aangeeft.
Sorry voor het ongemak.
Gebruikers-avatar
Nadia
Sensitive Friend

Berichtdoor Dhyan » Zo Feb 03, 2013 3:33 pm

Het klopt dat we nog erg bezig zijn met allerlei zaken, uiteraard moeten leden gewoon privé berichten kunnen sturen, goed dat je het aangeeft!

* EDIT, Wolf, lukt het nu wel?? Het forum werkt een beetje anders, dat is voor ons ook wennen, alle nieuwe leden staan bij pas geregistreerde gebruikers en die hadden minder permissies, ik heb de permissies voor pas geregistreerden aangepast op privé berichten kunnen sturen. dat stond nu op "nooit".
Kan je me vertellen of het nu wel kan? En als je andere zaken ziet die je niet meer kan, meld het maar alsjeblieft.

liefs,
Dhyan
2013, Een educatief jaar!
Gebruikers-avatar
Dhyan
Sensitive Friend

Berichtdoor wolf » Zo Feb 03, 2013 4:06 pm

Ja nu doet hij het ik zie de melding nu niet meer en kan gewoon een pb typen.

Nadia en Dhyan dank je wel voor de reactie.
wolf
Sensitive Friend

Berichtdoor wolf » Zo Feb 03, 2013 4:22 pm

Dhyan schreef:Het klopt dat we nog erg bezig zijn met allerlei zaken, uiteraard moeten leden gewoon privé berichten kunnen sturen, goed dat je het aangeeft!

* EDIT, Wolf, lukt het nu wel?? Het forum werkt een beetje anders, dat is voor ons ook wennen, alle nieuwe leden staan bij pas geregistreerde gebruikers en die hadden minder permissies, ik heb de permissies voor pas geregistreerden aangepast op privé berichten kunnen sturen. dat stond nu op "nooit".
Kan je me vertellen of het nu wel kan? En als je andere zaken ziet die je niet meer kan, meld het maar alsjeblieft.

liefs,
Dhyan

Ik zie dat als je bij de knop leden kijkt dat staat links boven bij afmelden. Dat iedereen de rang moderator heeft.
wolf
Sensitive Friend

Berichtdoor Druif » Zo Feb 03, 2013 8:37 pm

Ik zie dat als je bij de knop leden kijkt dat staat links boven bij afmelden. Dat iedereen de rang moderator heeft.

Ook dat is nu opgelost. Thnx voor het melden :)
Gebruikers-avatar
Druif
Sensitive Friend

Terug naar Vragen en Opmerkingen