Mensen met een relatie die lid zijn van het dating gedeelte.

Vragen,feedback en site updates

Re: Mensen met een relatie die lid zijn van het dating gedee

Berichtdoor Nadia » Di Apr 16, 2013 9:58 am

Hele goede vraag.
Ik denk dat deze vrouwen geen liefdesrelatie zoeken, maar een
vriendschap. Ook al heet het een datingsite, je kunt ook op zoek
zijn naar een vriendschap.
Gebruikers-avatar
Nadia
Sensitive Friend

Berichtdoor Loes » Di Apr 16, 2013 3:17 pm

Hoi,

Heb je het gevoel bij dit forum ook dat het om een datingsite gaat?
Want dat is namelijk een reden dat het mij hier op het nieuwe forum veel moeite kost te gaan posten. Ik ben namelijk niet op zoek naar een relatie.

als mensen hier specifiek komen op zoek naar een relatie dan is dit hier niet mijn plek.

Ik ben benieuwd naar je antwoord.
En welkom nog :D
Loes
Sensitive Friend

Berichtdoor Druif » Do Apr 18, 2013 1:02 pm

terechte vraag...ik heb hem doorgezet naar de admins om daar verder over de discussieren..
Gebruikers-avatar
Druif
Sensitive Friend

Berichtdoor 1977monique » Zo Apr 21, 2013 7:43 pm

Wees welkom op onze datingsite en ontmoet jouw grote liefde en/of maak nieuwe vrienden. Neem eens een kijkje op ons forum voor het uitwisselen van ervaringen en te delen op het gebied van hooggevoeligheid en relatie. Zo leren we van elkaar en groeien we naar een grotere verbondenheid en begrip op onze weg naar vervullende contacten.

Dit is een gedeelte uit het stuk 'over ons' ofwel waar de site voor staat. Lijkt mij hier vrij duidelijk uitgelegd dat het zowel om het vinden van een partnerrelatie kan gaan als om het sluiten van vriendschappen.
Gebruikers-avatar
1977monique
Sensitive Friend

Berichtdoor Michel » Zo Apr 21, 2013 8:19 pm

Heeft er al iemand leuke ervaringen met het dating gedeelte?

Ik niet. Het eerste contact had net HSP ontdekt, dus ik kreeg meteen het gevoel HSP coach te zijn. Die moest duidelijk zichzelf eerst vinden, en naar zo iemand ben ik niet op zoek. Dan huurt ze maar een coach in. Het tweede contact vond een contactsite niet bij haar passen en heeft zich vervolgens afgemeld. Bij een derde contact dacht ik echt, wat een @#$, totaal geen reactie op mijn berichtje. Dan denk ik heb je wel gevoel in je lijf. Ik vind dat echt een afknapper, je kan toch wel reageren denk ik dan. Desnoods heel kort; “nee, geen interesse”.
Michel
Sensitive Friend

Berichtdoor Nadia » Zo Apr 21, 2013 9:01 pm

Jammer Michel, maar wie weet komt er op een dag iemand voorbij waarmee je wel een klik hebt.
Waar nog wel rekening mee gehouden moet worden, is dat het nog niet zo heel groot is, we blijven
groeien.

Dank je voor de aanvulling, Monique.
Gebruikers-avatar
Nadia
Sensitive Friend

Berichtdoor Druif » Di Apr 23, 2013 12:05 am

Same here...heel af en toe tref je wel eens een vrouw die wel zo netjes is om een reactie terug te geven. Maar ik kan me niet druk maken als ik geen reactie krijg. Soms is daar een begrijpelijke reden voor en soms ook niet...graag of heel niet denk ik dan maar...
Gebruikers-avatar
Druif
Sensitive Friend

Berichtdoor Druif » Do Apr 25, 2013 4:43 pm

We willen het forum strikt gescheiden houden van de dating, dat willen veel leden zelf ook. Overigens hebben we besloten dat het dating gedeelte ook voor vriendschappen gaat worden. Ik hoop snel wat extra profielmenuutjes daarvoor te gaan programmeren. En her en der zullen wat termen gaan veranderen.
Gebruikers-avatar
Druif
Sensitive Friend

Berichtdoor Druif » Do Apr 25, 2013 8:41 pm

We zijn ook nog maar net begonnen heh? Duurt even totdat het een beetje gaat lopen...we denken nog na over promotie mogelijkheden zoals linkruil etc, maar over het algemeen worden we best goed gevonden. De datingsite staat al op 300 leden waarvan 100 al weer uitgeschreven. Dat is best netjes in 3 maanden tijd:-)

Als je suggesties hebt voor chat software dan hou ik me aanbevolen! Het moet wel gratis zijn en binnen de sensites layout geintegreerd kunnen worden. Installatron heeft wel e.e.a maar die vond ik niet zo geweldig.
Gebruikers-avatar
Druif
Sensitive Friend

Berichtdoor Druif » Vr Apr 26, 2013 11:25 pm

Van OSDate zijn we noodgedwongen afgestapt...de versie die we hadden was niet meer compatible met PHP5 waardoor het mailsysteem niet meer werkte en onder de laatste PHP update draaide de software al helemaal niet meer. Dus heb ik zelf maar een compleet nieuw datingscript geschreven, van scratch af aan zodat we het helemaal naar onze eigen wensen konden zetten. Her en der werkt het nog niet geheel perfect en zitten er nog wat bugs in, maar hij draait :)

Er is vast wel ergens een freeware/OS chatsoftware te vinden...moet alleen ff zoeken naar iets leuks :)
Gebruikers-avatar
Druif
Sensitive Friend

Volgende

Terug naar Vragen en Opmerkingen