Ik mis wat...

Vragen,feedback en site updates

Ik mis wat...

Berichtdoor Cheetah » Wo Okt 23, 2013 5:50 pm

Ik heb zojuist even op het forum rondgekeken en rondgelezen.

Is het nu echt een datingsite of ook voor vriendschappen.

Desondanks mis ik eigenlijk wat dingen op het forum. Ik denk dat als het zo gefocust is op het vinden van vriendschap of liefde, dat dat minder kans van slagen heeft, dan wanneer je gewoon met lotgenoten op een forum bent, en vriendschap (en/of liefde) "vanzelf" ontstaat.

Ik merk dat ik vragen heb m.b.t. het sensitief zijn en dingen als werk of contact met familie (is geen vriendschap of relatie). Of gewoon dagelijkse dingen (kan misschien bij "algemeen"), dingen over mijzelf. Maar ook vragen over vriendschap. Daar zijn geen boards voor. Want als ik het goed begrijp is het "vriendschap" board alleen om vriendschap-verzoekjes te doen? Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik denk dat vriendschap "afspreken" of ervoor "adverteren" voor mij niet werkt. Ik denk dat er willekeurig mensen op je pad komen en als het klikt ontstaat de vriendschap vanzelf.

Is dat doelbewust, dat die boards/mogelijkheden er niet zijn? Ik snap dat het forum misschien klein gehouden wordt omdat hsp'ers meestal niet zo van drukte houden. Maar komen zulke boards er (dus) ook niet? Of zie ik iets over het hoofd en kan ik die onderwerpen wel ergens kwijt?
Cheetah
Sensitive Friend

Re: Ik mis wat...

Berichtdoor Druif » Wo Okt 23, 2013 10:27 pm

Het forum is in eerste instantie bedoelt om alles, behalve het vinden van een liefdespartner. Hiervoor is het dating gedeelte voor opgetuigd. Anderzijds is het ook niet strikt verboden, maar in elk geval niet de doelstelling.

Het board Vriendschap is nu ingericht om oproepjes te doen, maar ik vind het een aanvulling dat je er ook gewoon daar terecht kunt met vragen over vriendschappen al dan niet in relatie tot HSP. We gaan even achter de schermen in overleg hoe we dit beter kunnen inrichten.

Dank voor het meedenken!
Gebruikers-avatar
Druif
Sensitive Friend

Berichtdoor Cheetah » Do Okt 24, 2013 12:21 pm

Hallo Druif,

Aangenaam kennis te maken. Ik had al wat op het forum over je gelezen. Je lijkt me een leuk persoon.
(Daar bedoel ik verder niets anders mee dan alleen dat je mij gewoon een leuk persoon lijkt).

Bedankt voor je reactie op mijn bericht. Graag gedaan voor het meedenken.

Ik wacht het rustig af. Als jullie nog vragen aan mij hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes, Cheetah
Cheetah
Sensitive Friend

Berichtdoor Natasja » Do Okt 24, 2013 4:20 pm

Hallo cheetah,
Dat was ook precies mijn vraag voordat ik hier aan begon om er zeker van te zijn wat de bedoeling was en uiteindelijk vind je het ook wel terug in de informatie maar ging even twijfelen door de opzet van de site.
Het lijkt me alleen maar fijn als je met voorstellen komt om het te hebben over wat je tegen komt als HSP-er.
En dan voornamelijk wat je al benoemd zoals werk, familie enz. want dat waren (en is) ook voor mij (nog) steeds (een) struikelblok(ken) in het leven.
Dus laat maar komen ik zat er ook al aan te denken (ben iets afwachtender).
Groetjes en succes!!
Natasja
Sensitive Friend

Berichtdoor Cheetah » Do Okt 24, 2013 9:47 pm

Ik denk persoonlijk dat er dan ook meer activiteit kan/zal zijn. Omdat er meer mogelijkheid is om je vragen/verhalen kwijt te kunnen.

Dus
- het HSP-zijn (over jezelf, hoe je het ervaart, waar je tegenaan loopt),
- gezin/familie en hsp,
- vrienden/vriendschap en hsp en
- werk/studie en hsp.

Ze overleggen erover dus laten we gewoon afwachten.
Cheetah
Sensitive Friend

Berichtdoor 1977monique » Do Nov 07, 2013 6:23 pm

Misschien ook wel handig om even te vermelden dat dit forum een voortzetting is van een forum dat voorheen Sensitives Singles & Friends heette, afgekort SS&F. Na 7 jaar was dit forum aan vernieuwing toe omdat één en ander gewoonweg niet optimaal meer werkte. Dit huidige forum is geheel opnieuw opgebouwd en sinds februari dit jaar in de lucht.

De topics, waaruit blijkt dat je diverse onderwerpen kunt delen, staan niet op dit nog betrekkelijk verse forum. Maar iedereen is vrij om bv in het topic Algemeen van alles en nog wat aan te snijden en te delen. Mocht je dus behoefte hebben om vragen te stellen over hooggevoeligheid of zaken te delen die betrekking hebben op familie en werk, dan kun je gewoon een topic openen op het prikbord algemeen.
Gebruikers-avatar
1977monique
Sensitive Friend

Berichtdoor Druif » Za Nov 09, 2013 2:40 am

Op jouw verzoek is het forum HSP en relaties uitgebreid. We hopen dat je (en onze andere bezoekers) nu beter aansluiting kan vinden!
Gebruikers-avatar
Druif
Sensitive Friend

Berichtdoor Natasja » Zo Nov 10, 2013 1:50 am

Geweldig!!
Heel fijn, dankjulliewel!
Natasja
Sensitive Friend

Terug naar Vragen en Opmerkingen